Hej och hå!

Idag har vi haft en fullspäckad dag. Efter nagelfix hos bästa Nina tog vi en liten fika på gamla Enskede bageri. Efter det susade vi iväg till öppna förskolan och hängde med ett gäng bebisar+mammor. Sedan stack vi mot gullmars och P's föräldrar som vi åt middag med ikväll.
Z är hos dem den här veckan, eller på torsdag ska han vara hemma med mig men i övrigt är han hos sina favoriter, farmor och farfar. Det är sportlov och tomt på barn på fritids så han slipper gå dit. Jag har helst inte honom hemma så mycket på dagarna eftersom jag gör så mycket mamma/baby grejer. Är ganska säker på att han varken vill ta långpromenader, gå i affärer, gå på öppnis eller fika med mammor. Dessutom är jag ju mammaledig för första gången, då vill jag helst vara det med min lilla tjej, hur mycket jag än tycker om Z så är det mamma+Bella som gäller just nu.

Självklart sitter Bella med när mamma gör naglar.

Kommentera inlägget här :