Föreningsstämma

Nyss hemkommen från föreningsstämma. Herregud, det var ju ett skämt. Det finns så jobbiga människor och framförallt oförskämda, och då pratar jag om vuxna människor. Dessutom var ordföranden som dem tagit in helt klart partisk och absolut inte objektiv som borde vara själva poängen med att ta in någon utifrån.
Jag har länge tyckt att vi har haft en bra styrelse och eftersom jag själv inte är intresserad av att vara med så vill jag inte lägga mig i särskilt mycket men vissa frågetecken har dykt upp nu när medlemmar hävdar att det förekommit diverse fiffel.
Nog om detta. I morgon ska vi på mammagrupp, därefter till Chris och hänga en stund innan vi åker till min mamma som blev framflyttat från idag till i morgon. Där ska vi sova och mysa med mormor hela kvällen.

Kommentera inlägget här :