Fin fint!

Som ni ser så bär Isabella Cheap Monday idag, hade ingen aning om att de gjorde babykläder och jag kan ärligt säga att jag känner mig förd bakom ljuset av er som vetat och inte sagt något.
Jag älskar babykläder, det är helt klart min största hobby numera. Älskar kläder och mode över lag men det är fantastiskt roligt att klä sin lilla dotter i fina kläder. Hon passar ju i allt som jag gillar tillskillnad från mig och kläder. Det finns hur mycket fint som helst men jag passar inte i närheten av allt fint.
Om det är någon som går runt och vet att något kul och fint märke gör babykläder så vill jag bli underrättad, snarast!
Apropå mode och sånt så hittade jag det här fina nagellacket på & other stories igår. Känner mig jätte nöjd!
Tackaaaarrrrrrr (han från Sveriges mästerkock).

Kommentera inlägget här :