Skrik på du, jag släpper dig inte.

Kvällsnattningen är verkligen inte Bellas grej. Hon skriker, viftar med armar och ben, blir helt svettig och nappen ploppar ut hela tiden. Vissa kvällar är ok men precis som igår så är ikväll väldigt orolig och hon gråter verkligen i panik. Jag blir så ledsen när hon är ledsen. Vill bara att hon ska känna sig avslappnad och trygg hos mig. Hon behöver aldrig somna själv, jag har henne alltid nära i min famn. Även om jag blir såååå irriterad ibland så kommer jag aldrig förstå de som låter sina barn gråta eller skrika sig till sömns, jag har hellre hennes gälla stämma intill mig i timmar än att hon ska ligga ensam och vara ledsen, mammas lilla hjärta ❤

Kommentarer :

#1: Chris

Saknar lilla Bella ;) pussa henne från mig ;) sötnosen ;)

skriven

Kommentera inlägget här :