Skrik och ekonomi

Det gick bättre än väntat igår kväll, Bella sov som en stock vid 23-tiden men helvete vad hon skrek innan hon somnade. Jag kör all in på öronproppar när det är sådana kvällar. Hon skriker värre än jag nånsin skrikit på P, jag tror t.o.m att han skulle hålla med.
Vi sov till 8.15 i morse, är inte det konstigt att en så liten sover så länge utan avbrott. Konstigt men skönt, jag är mega nöjd.
I dag känner jag mig som en sån mamma som hänger på familjeliv, anledningen till detta är att jag blev glad att barnbidraget kom idag, hahaha. Jag trodde aldrig jag skulle bli en sån men jag har inte mycket till val. För bara ett år sedan så kunde jag lägga pengar på att fixa läpparna med restylane en månad, som ett litet spontanköp sådär, numera blir jag glad om jag kan köpa ett lypsyl.
Ps. Hon är så fin när hon sover ❤

Kommentera inlägget här :