Det viktigaste i mitt liv.

Sitter och gungar min lilla varulv i babysittern, hon sover samtidigt som hon blir stirrad på av sin mamma. Det finns fan inte ord som räcker till hur mycket jag älskar den där lilla skrutten. Det är förvisso inget nytt men en ny tanke som dök upp var när hon vaknade till och jag sa: mamma sitter här och vaktar dig. Och det är exakt vad jag gör, hela tiden och alltid och jag kan inte tänka mig något jag hellre skulle göra.
Jag visste att jag skulle älska henne oändligt men ego som jag alltid varit kunde jag inte föreställa mig känslan av att någon är viktigare än mig själv, känslan av att den här personen skulle jag dö för, utan tvekan, alltid.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag lyckas förmedla all den här kärleken till henne, det är mitt viktigaste uppdrag.
Bilden nedan: vi hör ihop du och jag mitt hjärta.

Kommentarer :

#1: mats

Precis så känner en pappa för sina barn, och det är vad vi ( mamma och jag) alltid känt för dig, dina syskon och era barn. Visst är det en underbar känsla :)

Svar: Mycket underbar :) bästa pappa!
Isabella

skriven

Kommentera inlägget här :