Bortskämd med fina vänner.

Till höger ser ni Pelle, han var min älskade gosis när jag var liten, Pelle var alltid med, överallt och jag vet inte hur många ggr mamma har sytt i hop den stackars katten. Nu 28 år senare fick Bella en gosis av en barndomsvän till mig, Carro. Innan jag öppnade paketet frågade jag varför hon köpt en present till Bella bara sådär och hon svarade att det var något hon hittat och var tvungen att köpa. När jag öppnade och hittar en rödrandig gosis så säger Carro, du hade väl något liknande när du var liten?
Är inte det en otroligt fin present från en otroligt fin vän ❤
Rensar i garderoben och då dök lilla Pelle upp, Pelle kommer alltid finnas vid min sida, precis som Carro.

Kommentarer :

#1: mats

Vilka minnen man får och äntligen en
varm tillfredställelse av hur älskad
du var när du var liten. Minns hur
"helig" Pelle var.....minns....:)

skriven
#2: sara

Åh va gulligt! Bästa Carro!

skriven
#3: Caroline

Tack sötaste Rebecca för det finaste inlägget!!! <3
Blev faktiskt alldeles rörd!! :)
Jag finns här alltid!
Har ekorren fått något namn ännu? :)

Svar: Nope, förslag? Korren?
Isabella

skriven

Kommentera inlägget här :