Det här med "bonusfamilj".

Ehhhh har ni kollat ut? Eller ja det är klart, det är väl bara jag som sover till 9 på dagarna. Hur som helst, innan jag kollade ut tänkte jag att idag tar vi nog en svängom på stan och kollar julklappar och julskyltningen men efter en titt ut så hann jag snabbt ändra mig. Helvete heller att jag går utanför dörren idag. Jag ska nog göra julkort idag, eller ska man skicka sånna med sitt barn på, uppklädda i tomtedräkt nu när man har en unge? Och isåfall ska Z vara med också eller bara mitt barn? Eller ska han vara med på de som skickas till P's sida? Eller är det tabu att välja bort en unge på vissa julkort? Vill Isabellas mormor och morfar ha bild på P's två barn eller sitt barnbarn? Jag gillar Z, han är go men det är ju åt Isabella jag gör mammagrejer. Han har ju en alldeles utmärkt mamma redan. Jag får ta mig en funderare på det här med julkorten.

Kommentarer :

#1: Vilhelm

Va i helvete försök inte att fusk gå på stan utan mig!

skriven

Kommentera inlägget här :