Strecken

God förmiddag mina kära!
Vilken härlig dag man vaknade upp till, fredag och sol.
Igår var vi på streckdejt som sagt. Strecken är, för er som inte vet, jag och mina tre tjejer. Sanna, Magda och Frida. Vi har känt varandra sedan mellanstadiet hela gänget, och Frida och jag har varit kompisar sedan dagis hur fantastiskt är inte det?!
Som vanligt var det lika bra och kul som alltid. Om jag någonsin är nere, sur, irriterad eller på dåligt humör så försvinner det direkt när vi samlas. Solen skiner alltid på våra träffar och jag är så jäkla glad att jag har strecken.
Det blir en rolig sommar, Sanna flyttar hem från Åre i maj och Magda ska ha barn i juli. Förra sommaren var min och Fridas sommar. Jag fick Bella och Frida gifte sig. Det är inte mer än rätt att det är de andras tur nu.
Tack för att ni finns tjejer, ni är helt enkelt bäst ❤

Kommentera inlägget här :