Julklappar

God morgon! Idag tänkte jag ta med mig Bella och handla lite julklappar. Ni som tillhör mina julaftonsfirare kan ju meddela mig vad ni önskar er, annars får ni en porslinskatt och trisslotter. Appropå lotter. I morse satt jag och P och diskuterade hur vi ska göra med julklappar till varandra. Jag tycker det känns lite onödigt att fräsa på med dyra julklappar men man vill ju ändå ha något. P tyckte att jag önskade mig trams när jag lämnade över en önskan om restylane i läpparna eller en parfym. Läpparna kunde jag glömma och parfymer hade jag redan för många. Var tvungen att rensa ut i badrummet om jag ska få någon påfyllning där. P frågar mig då om jag kanske vill ha lotter. Ehhh nej det vill jag inte, lotter??? Varför skulle jag vilja ha det, jag vinner ju ändå aldrig en spänn. Så nu känner jag att vi kan strunta i julklappar till varann och lägga alla pengar på vår dotter som behöver de bättre. Känner nämligen att det är dags att fylla på hennes garderob.
Men som alla tjejer vet så vill man ju ändå ha något av sin älskling, det är ju mest något man säger för att slippa köpa något dyrt själv och för att få bli överraskad ❤

Kommentera inlägget här :