Rosendal

Har haft en fullspäckad men härlig dag! Först åkte jag, mamma och Bella ut till Rosendals trädgård och käkade lunch, det var såklart underbart en solig dag. Efter det gick vi lite på stan innan jag skyndade hem, dumpade Bellman hos sin pappa och gick till Nina för nagelfix, finfina naglar har jag nu inför midsommar. Sedan hem, lagade mat åt Bellman, storebror och pappa P och medan dem åt åkte jag till maxi och handlade midsommarmat. Förutom på lunchen, hos Nina och i bilen till och från maxi har jag inte suttit ner en minut idag. Det var så in i helvetes skönt att sjunka ner i soffan nu efter att Bella äntligen somnat.
I morgon fortsätter sommarstressen med lunch+klippning hos Karin och sedan hem och laga mat och packa till fredag då vi åker ut till skärgården.

Kommentera inlägget här :