Mamma+dotter=sant

I dag har vi haft egentid, jag och min tjej. Vi får ju inte det på samma sätt längre vilket jag trodde, som ni vet, att jag skulle sörja men det gör jag inte. Att vi båda föräldrar är hemma hela dagarna har gått över förväntan och jag t.o.m gillar det. Men jag gillar att vara själv med min lilla Bella också ibland så idag åkte vi in till city. Vi gick och kollade rean på byengberg där hittade jag en body från mini a ture med 40% rabatt, det gillar en mammaledig. Sedan gick vi och käkade lunch på NK och jag tycker verkligen att Bella är det perfekta sällskapet, vi har det så mysigt och trevligt! Kan bara tänka mig hur underbart det kommer vara när hon är några år och man kan sitta och prata och fika tillsammans ❤
Nedan ser ni min lilla tjej med Johanna som driver butiken byengberg samt en bild på den nya bodyn, fin va?!

Kommentera inlägget här :